Cu ce îl ajuti pe client în momentul în care el vine la tine, la început, la momentul zero?
Momentul zero presupune ceea ce înseamnă o analiză a dorințelor clientului cumpărător. El își exprimă dorințele despre ceea ce vrea să achiziționeze, criteriile, și eu, împreună cu ei, facem o listă.
Lista respectivă va contine tot ceea ce trebuie să verificăm înainte de a discuta cu un dezvoltator sau cu un vânzător. Se face o oră despre ce nevoie sunt. Se face un fel de coaching, după care se trece mai departe către fișa proprietății respective, dacă ea corespunde, dacă juridic corespund toate aceste criterii și dacă intră in aria de selecție sau nu.
Practic este o selecție detaliată care la momentul respectiv va duce la foarte puțin timp, raportat la cât ai investi dacă te-ai duce în mod normal fără un consultant în piață. Adică poți să scurtezi timpul selecției și cu o lună de zile: nu ai de unde să ai informațiile pe care le am eu dobândite de atâta timp din piață și pe care le pot verifica mult mai repede.
Și atunci prima faza este preambulul, adică hai să ne pregătim cum ieșim în piață. Și ne pregatim să negociem cu niste profesioniști pentru că toți dezvoltatorii sunt niște profesioniști, și dacă nu suntem pregătiți vom ceda foarte multe chestiuni.