Există și acele tactici agresive de promovare, iar printre acestea se înscrie și țeapa ultimului apartament. Ar putea să induca panica respectivului client spunându-i că acum este un preț redus, iar mâine s-ar putea să nu-l mai găsească la același preț?
Sunt foarte multe situații de genul acesta, în care este, mereu, ultimul apartament. În fiecare zi este ultimul apartament, în fiecare zi vine altcineva după tine și va rezerva același apartament. Nu știu cum se întâmplă, dar tot despre apartamentul ala discutăm.
Este o tehnică foarte veche care nu se mai practică în țările din afară pentru că este interzisă. Toată această practică este pedepsită foarte crunt prin faptul că nu-i mai lasă profesional să vândă. Oamenii aceia nu mai pot vinde pentru că au niște amenzi foarte uriașe.
Iar acolo există o informație reală a ceea ce înseamnă informații eronate. Din acest punct de vedere, normal, că nu este corect să face asta, și presiunile acestea sunt legate de practici neloiale. Dacă un alt dezvoltator prezintă corect toate informațiile, iar celalalt incorect, atunci ajungem să comparăm două oferte care nu sunt egale.
Și atunci un neprofesionist, un om care nu face diferența și nu verifică documentele, este tentat să ia informația exact așa cum este, să cedeze presiunii și să spună „da este ultimul apartament și trebuie să fac asta”.
Recomandarea este să nu iei nici o decizie atunci când intri în biroul de vânzări, să ieși din birou, să mergi acasă, să faci puțin sport, să iei o gură de aer, după care să iei decizia corectă. Fie să angajezi pe cineva dacă simți că ești prea încărcat emoțional și poți ceda anumite chestiuni.