Clientul nu este întotdeauna cel mai informat. La ce ar trebui să se uite, cam care sunt informațiile cheie pe care ar trebui să le caute?
Eu spun că, întotdeauna, nu să audă, ci să vadă. Și să existe în scris toate informațiile pe care le aude pentru că este mai puțin important ceea ce i se prezintă, ceea ce rămâne este ceea ce se scrie în acordul de rezervare, în contractul de vânzare-cumpărare, deci implicit ceea ce se promite urmează să se îndeplinească, ceea ce rămâne într-o discuție se poate schimba tot timpul.
Dacă acolo se menționează, de pildă, suprafața apartamentului și o știi foarte clar, care sunt marjele pe care le poate depăși în legătură cu suprafața, atunci când se face recepția finală… Dacă prețul este stabilit în mod clar, dacă există sancțiuni clare și în care să plătească cel care nu execută, atunci lucrurile vor evolua corect.
Dar dacă din această fază nu tratezi lucrurile cu seriozitate, atunci vei avea de plătit, mult mai mult mai târziu. Deci primul contact este extraordinar de important, iar el trebuie să fie consfințit întotdeauna în scris și scris va rămâne