Daca nu sunteti multumiti de calitatea lucrarilor de renovare sau de termenul de executie, iata aici cateva solutii posibile.
Intelegerea amiabila
Inainte de toate, incercati solutia amiabila si rezolvati problema prin intelegere cu firma care a executat lucrarile de renovare, in cadrul unei intelegeri amiabile.
Reclamatie scrisa
Daca nu ajungeti la o intelegere, puteti sa trimiteti o scrisoare oficiala catre firma care a efectuat lucrarile de renovare. In aceasta reclamatie scrisa, explicati in ce constau nemultumirile dumneavoastra si oferiti un termen rezonabil de rezolvare.
Darea in judecata
Daca nu este respectat contractul de prestari servicii de catre firma care s-a angajat sa efectueze lucrarile pentru dumneavoastra si nu s-a rezolvat situatia in urma unei reclamatii scrise, atunci puteti intreprinde actiuni legale pana la ajungerea in fata unei instante de judecata. Tipul de instanta depinde de ce anume revendicati.
Reclamatie la Protectia Consumatorului
Daca sunt incalcate prevederi ale contractului si firma nu respecta drepturile dumneavoastra, aveti libertatea de a va adresa Protectiei Consumatorului , pentru a depune o reclamatie sau plangere.
Plangere la Inspectoratul de Stat pentru constructii
Daca nu au fost respectate prevederi legale in ceea ce priveste constructia sau renovarea proprietatii dumneavoastra, puteti sa va adresati Inspectoratului de Stat pentru Constructii. Acolo, in urma sesizarii dumneavoastra, se va deplasa o echipa de inspectie pe teren pentru a constata neregulile si incalcarile legii. Orice lucrare neautorizata va atrage si asupra dumneavoastra responsabilitatea legala,asa ca asigurati-va ca respectati intocmai legislatia in domeniu.
Daca nu stiti exact cui sa va adresati plangerea si aveti nevoie de suport juridic de calitate, biroul de avocatura Paul Dumbravanu va sta la dispozitie pentru o consultanta. Nu ezitati si apelati la un profesionist pentru a va apara drepturile si proprietatea.